Cómo generar una imagen de marca positiva desde la gestión del capital humano a través del desarrollo de competencias distintivas
DSpace/Manakin Repository
DSpace Home
→
Facultad de Ciencias Económicas y Estadística
→
FCEyE - Jornadas Anuales Investigaciones en la Facultad de Ciencias Económicas y Estadística
→
FCEyE 2013 - Actas Jornadas Anuales - Decimoctavas: 28 y 29-11-2013
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Cómo generar una imagen de marca positiva desde la gestión del capital humano a través del desarrollo de competencias distintivas
Amigo, Adriana Célide; Blanque, Silvina María; Latorre, María Gabriela; Yanda, Mabel
URI:
http://hdl.handle.net/2133/7578
Date:
2013-11
Abstract:
n.d.
Show full item record
Files in this item
Name:
Amigo, Blanque, ...
Size:
396.5Kb
Format:
PDF
Description:
Hoy en situaciones ...
View/
Open
The following license files are associated with this item:
Creative Commons
This item appears in the following Collection(s)
FCEyE 2013 - Actas Jornadas Anuales - Decimoctavas: 28 y 29-11-2013
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess
My Account
Login
Register
Help
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects